Авіакомпанія Ryanair вимагає від пасажира 15 тис. доларів: що сталося
Пасажир Ryanair може заплатити великий штраф за неприйнятну поведінку у літаку.
Авіакомпанія Ryanair подала до суду на проблемного пасажира та вимагає компенсацію у розмірі 15 тис. євро. Лоукостер стверджує, що п'яний пасажир поводився неадекватно під час польоту та зірвав рейс. Тепер стали відомі подробиці рахунку, виставленого агресивному ірландцю.
8 січня авіакомпанія Ryanair оголосила, що подала позов до окружного суду Ірландії про відшкодування збитків на суму понад 15 тис. євро проти пасажира, який 9 квітня минулого року зірвав рейс FR7124 з Дубліна до Лансароте. Причиною стало те, що чоловік під час рейсу був агресивний і не виконував вказівки екіпажу, а сам літак довелось перенаправити до Португалії.
Щоб уникнути непорозумінь, авіакомпанія вирішила деталізувати суму компенсації для проблемного пасажира:
- - Житло для пасажирів та екіпажу - 7000 євро
- - Португальські судові витрати - 2500 євро
- - Плата за посадку та експлуатацію в аеропорту Порту - 2500 євро
- - Витрати заміни бригади - 1800 євро
- - Витрати на пальне - 800 євро
- - Збитки від продажу авіаквитків - 750 євро
Загальна сума збитків становить 15 350 євро.
Авіакомпанія оголосила, що штрафуватиме всіх пасажирів, які порушують правила, і що вона докладе всіх зусиль, щоб пасажири та члени екіпажу почувалися в безпеці під час польоту та ставилися до них з повагою.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв про жахливий політ в літаку, коли зі стелі на пасажирів почали падати комахи.
Також "Коментарі" писали про випадок, коли три пасажирські літаки зафіксували над Україною.