Головна Новини Подорожі 2025 Жахливий політ в літаку: зі стелі на пасажирів почали падати комахи
commentss НОВИНИ Всі новини

Жахливий політ в літаку: зі стелі на пасажирів почали падати комахи

Пасажири Turkish Airlines скаржаться на численні випадки клопів у салоні літака під час польоту.

6 січня 2025, 11:22
Поділіться публікацією:
Автор:
avatar

Slava Kot

Пасажири авіакомпанії Turkish Airlines повідомляють про тривожні інциденти під час польотів — на борту літаків було виявлено клопів. Турецька авіакомпанія назвала цю проблему поширеним явищем у громадських місцях.

Жахливий політ в літаку: зі стелі на пасажирів почали падати комахи

Пасажири скаржаться на клопів у літаках Turkish Airlines

Як повідомляє New York Times, 28-річний Меттью Маєрс розповів про жахливий момент під час польоту до Сан-Франциско літаком Turkish Airlines, коли зі стелі почали падати комахи. За його словами, пасажири просили пересадити їх на інші місця, а один із них навіть зайняв сидіння стюардеси, щоб уникнути контакту з клопами. Стюардеса порадила пасажирам подати офіційну скаргу.

Ще одна пасажирка Пейсенс Тіткомб, яка здійснювала рейс Turkish Airlines з Йоганнесбурга до Стамбула, помітила як клоп лазить по її сидінню. Стюардеса, яка відреагувала на виклик, утилізувала комаху та відкинула занепокоєння пасажирки.

"Мені довелося роздягнутися в аеропорту і переодягнутися, тому що в мене є діти — а що, якби я принесла додому клопів?", — наголошує Тіткомб.

Інша пасажирка, Крістін Буржуа, після рейсу з Вашингтона до Стамбула виявила 13 слідів від укусів. 

"Перед злетом я помітила жука, який повзав по моїй ковдрі. Коли я знайшла іншого на подушці, то зрозуміла, що це клоп", — каже Буржуа.

У відповідь на численні скарги авіакомпанія запропонувала постраждалим пасажирам компенсацію у вигляді бонусних кілометрів польоту та знижок на майбутні рейси. Представник компанії зазначив, що клопи є поширеною проблемою у громадських місцях, включаючи готелі та літаки. Він наголосив, що Turkish Airlines дотримується високих стандартів чистоти, зокрема "глибоке очищення кожні 21 день і генеральне прибирання перед кожним рейсом".

Раніше портал "Коментарі" повідомляв про п’ять важливих порад під час польоту в літаку від бортпровідника.

Також "Коментарі" писали про інцидент, коли пасажирка відкрила аварійний вихід у літаку та почала ходити по крилу.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини