Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Авіакомпанія Ryanair подала до суду на проблемного пасажира та вимагає компенсацію у розмірі 15 тис. євро. Лоукостер стверджує, що п'яний пасажир поводився неадекватно під час польоту та зірвав рейс. Тепер стали відомі подробиці рахунку, виставленого агресивному ірландцю.
Авіакомпанія Ryanair подала до суду на п'яного пасажира
8 січня авіакомпанія Ryanair оголосила, що подала позов до окружного суду Ірландії про відшкодування збитків на суму понад 15 тис. євро проти пасажира, який 9 квітня минулого року зірвав рейс FR7124 з Дубліна до Лансароте. Причиною стало те, що чоловік під час рейсу був агресивний і не виконував вказівки екіпажу, а сам літак довелось перенаправити до Португалії.
Щоб уникнути непорозумінь, авіакомпанія вирішила деталізувати суму компенсації для проблемного пасажира:
Загальна сума збитків становить 15 350 євро.
Авіакомпанія оголосила, що штрафуватиме всіх пасажирів, які порушують правила, і що вона докладе всіх зусиль, щоб пасажири та члени екіпажу почувалися в безпеці під час польоту та ставилися до них з повагою.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв про жахливий політ в літаку, коли зі стелі на пасажирів почали падати комахи.
Також "Коментарі" писали про випадок, коли три пасажирські літаки зафіксували над Україною.
Новини