Головна Новини Подорожі 2025 Авіакомпанія Ryanair вимагає від пасажира 15 тис. доларів: що сталося
commentss НОВИНИ Всі новини

Авіакомпанія Ryanair вимагає від пасажира 15 тис. доларів: що сталося

Пасажир Ryanair може заплатити великий штраф за неприйнятну поведінку у літаку.

сьогодні, 15:55
Поділіться публікацією:
Автор:
avatar

Slava Kot

Авіакомпанія Ryanair подала до суду на проблемного пасажира та вимагає компенсацію у розмірі 15 тис. євро. Лоукостер стверджує, що п'яний пасажир поводився неадекватно під час польоту та зірвав рейс. Тепер стали відомі подробиці рахунку, виставленого агресивному ірландцю.

Авіакомпанія Ryanair вимагає від пасажира 15 тис. доларів: що сталося

Авіакомпанія Ryanair подала до суду на п'яного пасажира

8 січня авіакомпанія Ryanair оголосила, що подала позов до окружного суду Ірландії про відшкодування збитків на суму понад 15 тис. євро проти пасажира, який 9 квітня минулого року зірвав рейс FR7124 з Дубліна до Лансароте. Причиною стало те, що чоловік під час рейсу був агресивний і не виконував вказівки екіпажу, а сам літак довелось перенаправити до Португалії.

"Через вимоги щодо робочого часу літак, екіпаж і понад 160 пасажирів були змушені провести ніч в аеропорту Порту, а витрати на проживання та харчування були повністю профінансовані Ryanair. Авіакомпанія також надала додатковий літак і екіпаж, щоб покрити витрати через затримку зворотного рейсу", — йдеться в заяві Ryanair.

Щоб уникнути непорозумінь, авіакомпанія вирішила деталізувати суму компенсації для проблемного пасажира:

  • - Житло для пасажирів та екіпажу — 7000 євро
  • - Португальські судові витрати — 2500 євро
  • - Плата за посадку та експлуатацію в аеропорту Порту — 2500 євро
  • - Витрати заміни бригади — 1800 євро
  • - Витрати на пальне — 800 євро
  • - Збитки від продажу авіаквитків — 750 євро

Загальна сума збитків становить 15 350 євро.

Авіакомпанія оголосила, що штрафуватиме всіх пасажирів, які порушують правила, і що вона докладе всіх зусиль, щоб пасажири та члени екіпажу почувалися в безпеці під час польоту та ставилися до них з повагою.

"Жодної з цих витрат не було б понесено, якби цей руйнівний пасажир не змусив перенаправити літак до Порту", — пояснює Ryanair.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв про жахливий політ в літаку, коли зі стелі на пасажирів почали падати комахи.

Також "Коментарі" писали про випадок, коли три пасажирські літаки зафіксували над Україною.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини